Մայրենի · Uncategorized

Իմ ուսումնական ամառը

Ես ամռան ընթացքում շատ բաներ սովորեցի: Ամռան ընթացքում ես ճամփորդեցի Հայաստանի մարզերով: Շատ գիտելիքներ հավաքեցի այդ տեղանքների մասին:

Օրինակ ամռան ընթացքում ես գնացի՝ Խոր Վիրապ, Սևանալիճ, Դիլիջան, Աղավնաձոր, Ջերմուկ, Աշտարակ և այդպիսի շատ հետաքրքիր վայրեր: Շատ ուրախ էին անցնում ամառային այդ օրերը և ես ուզում եմ, որ մենք շարունակենք այդպիսի վայրեր գնալը:

Ջերմուկում ես իմացա «Ջրահարսի Վարսեր» ջրվեժի մասին և «Սոսեի» արձանների մասին:

Աշտարակ մարզկետրոնում մենք այցելեցինք Կարմրավոր, Ծիրանավոր և Սպիտակավոր եկեղեցիները և իմացանք նրանց առասպելը, որը հիմա ես ձեզ կպատմեմ:

Լինում են երեք քույրեր, որից երկուսը սիրահարվում են Սուրբ Սարգիսին և այդ պատճառով նրանք իրանց գցեցին անդունդից, ծիրանագույն և կարմիր գույնի հագուստներով: Իսկ երրորդ քույրը, որ իմացավ այդ մասին գնաց, և հագավ սպիտակ հագուստ և ինքն էլ նույնը արեց:

Սևանալիճում մենք այցելեցինք Ախթամար թ.կղզու եկեղեցին:

Աղավնաձորը իմ հայրիկի մորական գյուղն է: Այնտեղ է գտնվում «Ուլգյուր» սարը և «Պճիր Մեշա» անտառը:

Մենք նաև գնացինք Դիլիջանի հրաշալի անտառները, և ուրախ տպավորություններով ետ վերադարձանք:

Ճամփորդության ընթացքում, նաև ես ուրախ ընկերներ ձեռք բերեցի:

Փոքր տեսանյութ իմ ճամփորդության մասին:

 

Թողնել պատասխան

