Մաթեմատիկա

Խնդիրներ տարիքների վերաբերյալ

Արամը 5 տարեկան է, իսկ հայրիկը նրանից մեծ է 25 տարով: 7 տարի հետո հայրիկը Արամից քանի՞ տարով մեծ կլինի: Պատ.՝25տարով: Աշոտի մայրիկը 30 տարեկան է, իսկ Աշոտը նրանից փոքր է 10 տարով։ 6 տարի հետո մայրիկը Աշոտից քանի՞ տարով մեծ կլինի: Լուծում 1)30-10=20 2)20+6=26 3)30+6=36 4)36-26=10 Պատ.՝10տարով: Անին 5 տարեկան է, իսկ հայրիկը նրանից… Continue reading Խնդիրներ տարիքների վերաբերյալ

Բնագիտություն · Uncategorized

Սերմահավաք

Ես աշնանային արձակուրդների ընթացքում հավաքել եմ վայրի լուբու սերմերը: Ես դրանք հավաքել եմ Կոմիտասի Պանթեոնից: Բարձր ծառերից ես չկարողացա հավաքել, բայց այնտեղ կային ցածր ծառեր, որոնց սերմերը ես հեշտությամբ հավաքեցի: Սերմի մեծ մասը թափված էր խոտերին: Այգում ես հանդիպեցի ուրիշ բազմազան բույսերի, բայց չկարողացա հավաքել նրանց սերմերը: Ես նկատեցի Ձմերուկ բույսին, բայց նրա բոլոր սերմերը… Continue reading Սերմահավաք

Մաթեմատիկա · Uncategorized

Առաջադրանք մաթեմատիկայի ֆլեշմոբից

1.Պատմում են, որ <<Կիկոսի մահը>> հեքիաթում հայրն աղջկան աղբյուր ուղարկելիս պատվիրում է բերել ճիշտ 4լ ջուր՝ նրան տալով 3լ և 5լ տարողությամբ կուժեր։ Ինչպե՞ս պետք է վարվեր աղջիկը, եթե չլիներ Կիկոսի պատմությունը։ Լուծում 5լ ջուրը դատարկում ենք 3լ կուժի մեջ: 5լ կուժի մեջ մնում է 2լ: 3լ կուժի միջից դատարկում ենք 3լ ջուրը, և 2լ… Continue reading Առաջադրանք մաթեմատիկայի ֆլեշմոբից

Մայրենի · Uncategorized

Մտորումներ Մարտիրոս Սարյանի նկարների շուրջ

Այստեղ պատկերված են Մարտիրոս Սարյանի նկարները: Ինձ ամենաշատը դուր է եկել այս գեղեցիկ ծաղիկներով կուժը: Շատ գեղեցիկ նկար է սա: Այս նկարը նատյուրմորտ է: Ես սա հավանեցի, որովհետև ես շատ եմ սիրում գեղեցիկ և վառ գույներով ծաղիկներ: Այս նկարը ես այսպես կվերնագրեի «Ծաղիկների ամբողջությունը», որովհետև այս նկարում կան շատ գեղեցիկ գույներով  ծաղիկներ՝ կակաչ, խատուտիկ, երիցուկ, զանգակ, նրբաթիթեղ և այլն:… Continue reading Մտորումներ Մարտիրոս Սարյանի նկարների շուրջ