Մայրենի

Ստային պատմություն

I Մի օր «սուտ»ը որոշեց «լիկ»ին գտնել։ Ման եկավ աշխարհե աշխարհ, տարբեր երկրներ, տարբեր քաղաքներ բայց այդպես էլ «լիկ»ին չգտավ, բոլորը ճշմարիտ էին ոչմի սուտ չկար։ Գնաց գնաց մեկ էլ տեսավ ոտքերը կարճանում են, դե գիտեք ռուսերենում այսպիսի ասացվածք կա, որ ստի ոտքերը կարճ են։Երկար ման եկավ մեկ էլ հասավ ճշմարտությանը։ Ճշմարտությունը հարցրեց. -Որտեղից ես… Continue reading Ստային պատմություն

Մայրենի · Իմ գրադարանը

«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Մարտի 25-ապրիլի 1 Մասնակիցներ` 4-6-րդ դասարանների սովորողներ Գարնանային ընթերցանություն  «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանից ընտրած-վերցրածդ գիրքը կարդա՛ գարնանային արձակուրդների ընթացքում (օրինակ՝ կարող ես կարդալ  Վախթանգ Անանյանի <<Որսորդական պատմվածքներ>> —ը): Եթե ունես նախընտրած գիրք, որն ուզում ես կարդալ կամ կարդում ես, կարող ես շարունակել այն: Գիրքը կարդալու ընթացքում կամ հետո կատարի՛ր հետևյալ առաջադրանքները՝ Ի՞նչ գիրք ես կարդում կամ արդեն կարդացել(վերնագիրը,… Continue reading «Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Բնագիտություն · Uncategorized

Գործնական աշխատանք

Ծաղիկի կառուցվածքի ուսումնասիրություն Ինչպես է ծաղիկը միանում ցողունին։ Ծաղիկը ցողունին միանում է ծաղկակոթի միջոցով։ Ինչ նպատակի համար են ծառայում պսակաթերթիկները, ինչու են դրանք գույնզգույն լինում։ Պսակաթերթիկները նրա համար են, որ որ գրավեն մեղուներին, որպեսզի մեղուները ծաղիկներին փոշոտեն։ Որ սեռի օրգաններին են պատկանում վարսանդը և առէջը։ Վարսանդ-իգական սեռ Առէջ-արական սեռ Քանի՞ տեսակի պտուղներ են լինում բնության… Continue reading Գործնական աշխատանք