Գրականություն

Ծառերը։ Հերման Հեսսե

Առաջադրանքներ` 1․Բացատրե՛ք այս հատվածի փոխաբերական իմաստը․,, Բարձր լեռների վրա ու հավերժական վտանգի մեջ աճում են ամենաանկոտրում, ամենաեռանդուն և ամենաօրինակելի բներ ունեցող ծառերը։ Որոնք որ ապրում են վտանգի մեջ ավելի կոփված են, քաջ ու խիզախ։ Ավելի խելացի են, դրա համար ասվում է հավերժական վտանգի մեջ աճում են ամենաանկոտրում այսինք, որ երբեք չեն կոտրվում և հանձնվում, ամենաեռանդուն և… Continue reading Ծառերը։ Հերման Հեսսե

Հայոց Լեզու

Ասում եմ, ասում ես, և ստացվում է բամբասանք

Կարդա տեքստը, գրառում արա բառերի ճամփորդության մասին։ Պարզիր՝ լեզվական ի՞նչ երևույթ է պատճենումը։ Հիշիր լեզվական ուրիշ երևույթներ, որ այս տեքստերում հանդիպել ես։ Երկար տարիների ընթացքում լեզուն փոփոխվում է, որոշ բառեր մնում են նույն ձևով, որոշ բառեր փոփոխվում են։ Կան բառեր որոնք մոռացվել, որոնք պատճենվել են այլ լեզուներից։Պատճենումը այն է, երբ ուրիշ լեզվից բառ են վերցնում,… Continue reading Ասում եմ, ասում ես, և ստացվում է բամբասանք